donderdag 9 december 2010

Vandaag even lekker een dagje vrij van m'n werk dus maken we weer even wat tijd vrij om lekker te freubelen.
Maar eerst wil ik jullie nog laten zien wat ik in het weekend al heb gemaakt.


Dit is een eerste doosje van een set van 3 hartvormige doosjes.
Ik ben maar begonnen met het grootste doosje en jullie zien in de loop van de tijd de andere 2 doosjes wel voorbij komen.


Gebruikt materiaal:
Creatables LR0111 en de LR0108, en de blaadjes zijn van Nellie Snellen ponsen, de hartvormige doosjes komen van de Action.



En nog even een vintage kaartje. De gebruikt stans voor de swirls is de creatable stans nummer LR0116, echt een van mijn lievelingstansen voor het maken van een swirl.


5 opmerkingen:

  1. Geweldig mooi doosje en kaartje Judith!! Prachtig zacht van kleur en heel mooi bewerkt!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Owwww wat superrrrrr mooi gedaan...ben benieuwd naar de andere !
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow!! wat een schitterend doosje Judith!!
    je kaarten zijn ook prachtig!
    ik heb me aangemeld als je volger.
    groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel voor je bezoekje aan mijn blog Judith!! :D
    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt. Heel mooi in deze romantische stijl en je kaartje is ook al zo mooi.

    Groetjes,
    Leonie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, alle keren valt mijn mond open. Wat een geweldig mooi en lief doosje. Vind je kaartje ook helemaal geweldig!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen