vrijdag 6 mei 2011

Deze keer heb ik een tasje gemaakt, van een "oude mal" van Marianne Design, Fashion stencil FS7207.


Ik heb de mal gescand en deze tot bijna een A4tje vergroot,
dit uitgeknipt en dit als mal gebruikt.
Vervolgens twee keer op scrappapier de mal overgetrokken, dit weer uitgeknipt en voila, je hebt een tasje.



Toen zat ik alleen nog met het probleem hoe maak ik ze aan elkaar vast zodat ze netjes tegen elkaar aan zitten en het tasje ook nog bol blijft staan.
Dat heb ik opgelost door aan de binnenkant van allebei de mallen een lintje strak te spannen en ze vervolgens aan elkaar vast gemaakt met het roze lint dat je aan de buitenkant ziet.
Het is even een gedoe maar dan heb je ook wat.



Het is wel leuk om weer eens met de "ouderwetse mallen" te freubelen. Het volgende waar ik mee bezig ben is voor iemand die
 in verwachtig en is ook weer met twee oude mallen.

Groetjes Judith



13 opmerkingen:

  1. Hoi Judith,
    In één woord GEWELDIG.
    Wat is je tasje leuk geworden.
    Ik herken het model, ik heb ook de serie fleximallen van toen.
    Je hebt me wel op een idee gebracht, heel leuk.
    Fijne dag nog.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi judith
    ```````````
    Heb je site bekeken.
    Wat prachtig mooi.
    Ben ook gelijk maar volger geworden.
    Het is zo mooi wat je ziet.
    Zal dus geregeld je site bekijken.
    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Judith,
    Werkelijk FENOMENAAL je nieuwe tasje.....echt SUPER. Ga met zo'n tasje over straat en je krijgt nog meer aandacht ☺☺☺
    Alvast een fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige tasje heb je gemaakt! Super mooi! Prachtig papier en schitterende details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooo gaaaaaaaaaaf is dit Judith...ik heb die mal ook nog ergens verweg in de kast liggen, goed idee zeg !!
    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een super mooi tasje geworden. Prachtig met dat papier zo die kleuren.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith, wat is dit weer een super mooi en leuk tasje geworden en nog wel met een oude mal! Ik blijf mij verbazen over al die creativiteit, echt helemaal TOP!!!!

    Groetjes en fijn weekend,

    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tja, wat moet ik er weer van zeggen hihihi, echt superssss mooi gemaakt. Een plaatje van een tasje!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. In één woord GEWELDIG Judith.
    Wat is je tasje prachtig geworden.
    Groetjes van Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een supergaaf tasje heb je gemaakt Judith,leuke details en de kleur vind ik ook gaaf!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh Judith,wat schitterend gemaakt,prachtig papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend is dit!!! Wat ben jij ook creatief, super zeg!!!
    Mooie kleuren en details :-)
    groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig tasje , Judith !! Super leuk idee. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen