zondag 15 januari 2012

WINTERKAART

Wat gaat de tijd toch snel, is de eerst helft van de maand alweer voorbij.
Heb de laatste tijd een beetje moeite met de inspiratie maar jullie weten, het bloed kruipt waar het niet gaan kan.
Dus wordt het echt weer tijd voor een creatie.

Dit keer komt het idee van de combinatie van 2 challenge waaraan ik graag mee wilde doen.
De eerst challenge is bij Scrapcards-challenge, en de andere challenge is bij Scrap & More.

Dit is het resultaat.


Bij scrapcards-challenge is de opdracht maak een winterkaart en bij Scrap & More is het een sketch.
Dus dat was naar mijn idee goed te combineren.


Ik ben een tijdje niet in blogland geweest, dus misschien hebben jullie het probleem al lang al ontdekt, maar heel vaak als ik naar een blog van jullie toe wil dan krijg ik een wit scherm, of als ik dan al verder kom, als ik een reactie wil plaatsen.
Hebben jullie dit probleem ook en wie kan mij zeggen of dit op te lossen is.


Fijne avond nog allemaal,
Groetjes Judith



16 opmerkingen:

  1. Wow, wat weer een schitterend kaartje Judith!! Vol met leuke details!
    Heb je google chrome? Dat schijnt ook goed te werken. Gebruik ik ook en heb tot nog toe geen problemen met reacties achter laten!!
    Succes en groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hel mooi weer Judith.

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is superrrrrrr geworden je kaartje !!Nou volgens mij is je inspiratie weer terug hoor !
    Idd gebruik google chrome dan gaat het beter .

    Groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inmiddels is het reageren al weer beter geworden maar wat altijd goed schijnt te werken is als je laat reageren in een pop-up venster, dat kun je heel gemakkelijk veranderen bij je instellingen.

    Je kaart is een beauty geworden!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig mooi kaartje JUDITH.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi judith
    werkelijk een prachtige vintage kaart,dus veel succes met de challenge
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend gemaakt Judith. Groetjes van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel erg mooi

    en ja ik heb het probleem ook
    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief en super mooi kaartje! Heb Google Chrome geïnstalleerd en blog nu via Chrome wat een stuk beter gaat. Een enkele keer wil het niet lukken maar soms een halve dag later weer wel maar dat is maar bij een enkel blog.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ben ik nog een keertje, op het blog van het Scrapbookdepot staat een tip voor het plaatsen van reacties. Kijk maar even, bij mij werkt het!!!!!! Staat onder "problemen met plaatsen reacties (2).

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,

    Wat leuk dat je mee doet met onze challenge ' maak een winterse kaart'.
    Deze kaart is errg leuk zeg. Zoveel leuke details zitten er op. Ook bedankt dat je volger bent geworden op mijn Blog. Van harte welkom:)

    Groetjes,
    Neltine(Design Team Scr@p-Cards Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een schitterende kaart Judith.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw wat een super mooie winterse kaart! Helemaal mijn geliefde vintage stijl, ook een hele mooie kleur en super details! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja tijd he Judith , wie komt dat nu niet te kort.Maar jij hebt je tijd prima gebruikt. Schitterende kaart heb je gemaakt.Leuk zo met die twee klokjes.
    Succes met de challenge's.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw wat een geweldige creaties maak je
    het is een genot om naar te kijken
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen