vrijdag 24 mei 2013

Vintage in het Paars



Dit keer is het de kleur paars. Eigenlijk een kleur die ik wel erg mooi vind maar toch niet heel veel gebruik. 

Ik heb een A4-tje dubbel gevouwen en deze beplakt met een paars behangetje uit een stalenboek. Deze heeft mijn man ooit eens op de kop getikt voor mij en daar was ik natuurlijk erg blij mee want die mooie grote vellen zijn echt super handig om te gebruiken.






Voor de kaart heb ik 2 stansen gebruikt. De eerst is Creatable LR0185, deze heeft als naam Snowflake, maar ik vind hem eigenlijk ook heel goed bruikbaar voor kaarten die niet het thema winter hebben. De andere stans is de tak en dat is er een van Joy, nummer 6002/0162.






Het bloementoefje bestaat uit 2 maal de cherry blossom paars/wit, drie maal een daisy in de kleur lila/wit en nog 2 maal een 15mm roosje in het wit.

Op 2 hoeken van het plaatje heb ik witte filigraanhoekjes gedaan en boven op de 2 witte grannies heb ik een paarse dewdrop geplakt. En nog een strikje gemaakt van wit organza lint.




Met deze kaart wil ik graag meedoen met de meichallenge bij Crealing - Pastel

Dat was het dan weer voor deze keer allemaal nog een fijne dag.



Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart is dit! De kleurkeuze is prachtig en die snowmal vind ik persoonlijk ook zo mooi, hij is echt goed om ook tussendoor te gebruiken want hij is zo lief met die hartjes. Je hebt er prachtige details op verwerkt en wat zijn die granny's lief zeg. Mooi met die dewdrops erop!
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith, je hebt een prachtige vintage kaart gemaakt!
    Ik zie mooi kant en leuke pins, gehaakte bloemetjes, het is een toppertje. Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had al stiekem gespiekt van de week ;-) Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt!!! die kleur weet jij ook weer super te verwerken zeg.

    Ik heb inderdaad ook behangboeken hier staan, gebruik ze eigenlijk veel te weinig ;-)Het geeft een prachtig effect!!!

    Weer een top kaart meis!!! Kunnen we aan jou wel overlaten ;-)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk kaartje
    super mooi

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt, Judith..mooie kleuren en super afgewerkt.liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En schitterende mooie grote vintage kaart, heerlijk al die details.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig mooi kaartje Judith.
    Echt schitterend.
    Heb verder een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart heb je gemaakt !!!
    En dat behangetje dat ken ik in verschillende kleurtjes.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Parchtig met dat subtiele paars! En de grannies heb je ook heel mooi verwerkt!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen