woensdag 1 januari 2014

Eerste challenge 2014 bij AnMaCreatief




De eerste challenge van dit jaar bij AnMaCreatief is een bingo.
En dit is de bingokaart waaruit je kunt kiezen.



De bedoeling van een bingokaart is dat je of horizontaal of verticaal 3 onderwerpen kiest die je in je creatie verwerkt.
Ik heb voor mijn kaart het onderste horizontale rijtje gekozen.
Blauw, nou dat lijkt me duidelijk. Knopen die zitten onder de twee blauwe hartjes en de bloemen hoef ik natuurlijk ook niet uit te leggen.


Het plaatje heb ik van mijn lieve teammaatje Helen gekregen. 


Links onder zit een hoekstans van Joy nummer 6003-0015.
Links boven heb ik blauw kant gedaan met wat wit kreukellint en twee cherry blossoms-2 tone antique blue en een 10 mm roosje in dezelfde kleur.



De blauwe rozen die je op deze foto ziet heb ik zelf gemaakt van Mulberry paper met stans nummer 6002-0156 van Joy.
Het papier heb ik eerst gekleurd met distress inkt in de kleur stormy sky.
Onder de roosjes heb ik witte filigraan bloemen gedaan.
De rest van de versiering bestaat uit twee stansjes van de 6002-0024 met daarboven op een blauwe parelkern van 10mm en van 13mm. En dan nog een antique blue roosje van 10mm en één van 15mm.
De takjesstans is een Creatable Vintage Swirls nummer LR0271.


In drie hoeken hebben heb ik nog een wit filigraan hoekje gedaan.
Het model van de kaart is vierkant en de mal die ik daarover heen heb gebruikt is van Dutch Doobadoo.

Jullie zijn vast wel een beetje nieuwsgierig wat jullie deze maand weer kunnen winnen. 


Het gaat om de prachtige stempel van Papermania ,Vintage Notes/Heart.

Het is ook de moeite waard om nog even een kijkje te nemen bij mijn teammaatjes Helen, Adriana, Lotte, Lins en natuurlijk Anne-Marije.

Hopelijk doen jullie allemaal weer mee in het nieuwe jaar, heel veel succes.

Groetjes Judith




8 opmerkingen:

  1. O, wat heb je er weer zo iets moois van gemaakt! Zo super!!! En werkt dat Mulberry paper beter als gewoon papier? Een super goed nieuw jaar toegewenst hé!? Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje woooww wat een binnenkomer, een te gekke gave kaart, die
    is echt schitterend !

    Een heel goed begin van het nieuwe jaar
    met heel veel leuke dingen en knutselen.
    De allerbeste wensen voor 2014,
    op een mooi en creatief jaar ☺

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Judith,

    Wat is dit toch weer een prachtige kaart! Zo chique in het blauw. Je zelfgemaakte bloemen zien er super uit. Leuk idee om de parelhartjes op de witte knopen te plakken!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld en natuurlijk de Beste Wensen voor 2014!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith, Wat een beeldschone kaart. Leuk in die blauwe kleuren en wat een prachtige details. Mooi afgewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Judith,
    je hebt het nieuwe jaar goed ingezet met een prachtige kaart, prachtige kleuren, heel veel moois te zien, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterende kaart en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtkaart weer, Judith! Heel mooi in het blauw en die witte filigraanbloemen zijn er ook mooi onder!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Judith, zo verfijnd! Ik weet niet waar eerst te kijken.

    Liefs,

    Lins x

    BeantwoordenVerwijderen