zondag 15 juni 2014

Dutch Doobadoo


Vandaag zijn ik en een aantal van mijn teammaatjes bij AnMaCreatief bezig geweest met een aantal artikelen van Dutch Doobadoo.

Het model van deze kaart heb ik gemaakt met een Shape Art stencil van Dutch Doobadoo. Ik heb hier drie lagen van gemaakt. Beginnend met een roze laag, daarna crème en de bovenste laag is ook roze. Deze laag heb ik bewerkt met een Mask Art stencil met modelleer pasta.


Verder heb ik nog een 2 Paper Art stansvellen van Dutch Doobadoo gebruikt, namelijk Keys en Butterflies.


Het mooie plaatjes heb ik op internet gevonden. Bovenop het kant heb ik een stukje bloemenkant van Marianne Design gedaan.


Verder nog een aantal pale pink roosjes (de kleinere) in de maat 15mm. Dan nog 2 rose/trio resin flower en 2 mini resin roosjes. Allebei in de kleur crème. 


Onder de bloemen heb ik nog een stans van Joy gedaan nummer 6003/0014.
Het geheel heb ik hier een daar "besmeurd" met wat witte acrylverf.


Dat was het wat mij betreft voor mijn Dutch Doobadoo projectje. Bij AnMaCreatief kunnen jullie de creaties van mijn teammaatjes bewonderen.

Allemaal nog een fijne zondag.
Groetjes Judith

3 opmerkingen:

  1. Schitterende vintagekaart heb je gemaakt, papier en plaatje weer erg mooi gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Judith,

    Wat is dit toch een prachtige kaart geworden! Mooie kleuren en plaatje en... heel veel leuke artikelen van Dutch Doobadoo. Ik vind de mask art achtergrond supermooi gelukt met de pasta. De paper art figuren maken het helemaal af. Supermooi!

    Bedankt voor je mooie voorbeeld!

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf gedaan! Het model past helemaal bij je kaart.. Prachtig plaatje gevonden en zo knap een geheel gemaakt met alle bloemen en de andere details.
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen