vrijdag 26 juni 2015

Margrietjes, margrietjes en nog eens margrietjes


Margrietjes, margrietjes en nog eens margrietjes.
De inspiratie voor het maken van deze margrietjes kunnen jullie vast wel van het plaatje herleiden.
Ik vond dit zo schattig staan dat ik zelf een wilde proberen om deze bloemetjes na te maken.
Ik heb dit gedaan met Creatable LR0257.
De binnenkant heb ik daarna bewerkt met inkt en in het midden zit een zwarte mini dahlia.


De stans over het plaatje is Creatable LR0240 en in het roze 
zitten er stansjes van de Craftable Ivy Corner overheen.
Deze zitten ook in de twee hoeken van de kaart met daar weer bovenop een bloemetje van MD met een parel.


Verder heb ik nog vier witte cherry blossoms  gebruikt.
De takjes met de grote bladeren die zijn van de LR0133 en met de kleine blaadjes van de LR0271.



Alvast voor iedereen een fijn weekend.
Groetjes Judith

10 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige margrietjes op deze schitterende kaart, Judith!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Schitterende kaart, en al die bloemen zijn
    zo gaaf, te gek hoor ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Judith een schitterende kaart heel mooi bewerkt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend leuk deze margrietjeskaart Judith. Wat een werk om al die margrietjes zelf te maken maar het resultaat mag er echt wel zijn. Mooie stiksteekjes op je kaart, het ziet er helemaal áf uit vind ik...complimentjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat mooi! Ik ben blij om weer even bij jou langs te komen. Zo gaaf hoe je zelf de margrieten hebt gemaakt. Ik vind het zo inspirerend hoe jij naar de stansen kijkt en dingen daar van maakt. Super! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Judith wat gaaf heb je die margrietjes gemaakt. Maar ze horen helemaal bij je mooie kaart. Prachtige kleurencombinaties zo. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat weer een mooievondst Judith, om van die stansen...margrietjes te maken! Je bent echt een kei in het bloemetjes maken en ook je kaartje is weer een plaatje!!! Zoveel moois als ik weer bij je zie...sjappoo!
    Fijne zomerweken Judith
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een mooievondst Judith, om van die stansen...margrietjes te maken! Je bent echt een kei in het bloemetjes maken en ook je kaartje is weer een plaatje!!! Zoveel moois als ik weer bij je zie...sjappoo!
    Fijne zomerweken Judith
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O, wat zijn je margrietjes goed gelukt! Ze zijn prachtig en de hele kaart is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke gaaf is je kaart! Erg leuk gedaan al die margrietjes en wat een werk zeg.

    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen