zondag 28 februari 2016

Yeeeeaaaaaah, vast lid van het Noor!Design Team

Hallo allemaal,

Vandaag mag ik jullie gaan vertellen dat ik, na een maandje als gastdesigner te hebben meegedraaid, ben gevraagd of ik niet nog een tijdje bij Noor!Design zou rond willen blijven hangen. Maar natuurlijk wil ik dat. Dus vanaf nu mag ik mijzelf vast lid noemen van het Noor!Design Team.
Hoe geweldig is dat?
Super trots en natuurlijk geweldig blij ben ik dat ik van zo'n top team deel mag gaan uitmaken.
Ik hoop vele creaties aan jullie te mogen laten zien en dat ik jullie veel inspiratie kan geven.



Een kaartje met wat bontere kleuren dan ik normaal gebruik maar toch volgens mij een goede combi. Voor de basis heb ik gebruik gemaakt van Dutch Doobadoo Shape Art Stencil Cirkels.
Hier heb ik een dubbele kaart van gemaakt en de voorkant naar buiten om gevouwen. En op deze helft weer een kleinere cirkel geplakt. Het DP dat ik heb gebruikt is van 6001/0704 Paperbloc Baby.


De randen van de cirkels heb ik ieder voor de helft met blauwe hoek stans 6002/0148 aan de achterkant beplakt.

 6002/0148 Blauw Hoek


En wat vinden jullie van mijn vlinders. Deze heb ik op paars linnen karton gestempeld en vervolgens de randen met paarse inkt bewerkt. Heel eenvoudig met een mooi resultaat. Deze vlinders komen, net als de tekststempel uit stempelset 6410/0308 Sayings.



De bloemen zijn allemaal gemaakt met de Floral Flourishes stansen. De paarse rozen zijn gemaakt met 6002/0156 en de blauw/witte bloemen met 6002/0157.


De paarse swirltakjes zijn van 6003/0014. Er zijn twee verschillende witte blaadjes. 
Een van 6002/0453, Berry Sweet stans en de andere is stans 6002/0331.

6002/0453 Berry Sweet Strawberry  



Gezellig dat jullie weer mee hebben gekeken. Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Judith! Je hebt het hartstikke verdiend. Ik wens je een supertijd toe.
    Dit kaartje ziet er weer geweldig uit. Inderdaad wat bonter maar niet minder mooi wat mij betreft.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Judith. En je kaart vind ik prachtig. Met die mooie bloementoef, en je vlinders. Heel erg mooi. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Judith!!
    Je kaart is weer geweldig!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen