vrijdag 1 april 2016

Alles behalve een kaart bij AnMaCreatief


Voor de maand april hebben wij het volgende thema bedacht bij AnMaCreatief:

Alles behalve een kaart

Dus dames leef jullie uit. Dat heb ik gedaan met dit houten schatkistje als voorbeeld.


Het design papier dat ik heb gebruikt is van MD, Rustic Wood.


Boven op het schatkistje zit hoekstans 6003/0015. De blaadjes zijn gemaakt met 6003/0029.


Verder een grote bedel in de vorm van een sleutel en twee vlinders.
Nog wat roze en witte roosjes en witte cherryblossoms.


Dit is Marianne Design Creatable-LR0196 Flower XL, en dat is de prijs die jullie deze maand kunnen winnen met deze challenge.


Jullie doen toch allemaal weer gezellig mee?
Succes.

Liefs Judith

2 opmerkingen:

  1. Hoi Judith
    Prachtig Doosje heb je gepimpt !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel toepasselijk om een sleutel op je schatkist te doen Judith!
    Het is een prachtig Challenge voorbeeld geworden. Ik ben bang dat ik me weer moet uitleven, haha Een heel lekker zomer weekend!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen