zaterdag 29 april 2017

Stay Fabulous


Hallo Allemaal,

Vinden jullie de Crafty Cocktails ook zo ontzettend leuk.
Het begon natuurlijk met de bloemen en de vlinders.  En deze maand is er ook weer een hele leuke bij gekomen, namelijk een typemachine, nummer 6004/0011.
Deze moest ik natuurlijk gelijk gaan gebruiken op een nieuwe kaart.



Deze keer heb ik ook weer een Easelcard gemaakt.
Nu met Dutch Doobadoo Shape Art stencil Label Romantic.


Aan de linker- en de rechterkanten heb ik de randen versiert met nieuwe blauwe hoek 6002/0792.
Aan de onder- een bovenkant en onder het plaatje zit stans 6002/0785.
Onder de stansjes zit gekleurd vellum.



Voor het designpapier heb ik maar weer eens het prachtige paperblok Budding Spring 6011/0314 tevoorschijn gehaald.


De grote bloemen zijn gemaakt met twee verschillende Crafty Cocktails.
De roze bloemen van vellum zijn gemaakt met 6004/0005, samen met embossingpoeder.
 De andere bloemen zijn gemaakt met Crafty Cocktail 6004/0009.
De kleine wit/roze bloementjes komen uit set 6002/0785.



Aan de voorkant zit ook nog onder de bloemen blauwe randmal ovaal nummer 6002/0562.
De witte takjes komen van Vintage Flourishes 6003/0032.

Fijne dag voor iedereen.

Liefs,
Judith

2 opmerkingen:

  1. Jeminee Judith...ik raak weer niet uit gekeken bij je! Zoveel mooie stansen en ook weer op een hele bijzondere manier gebruikt! Schitterend is je easel kaart en al die bloemenpracht...geweldig!!!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart ziet er wederom geweldig uit, super!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen