zaterdag 14 oktober 2017

Fijne Feestdagen


Hallo Allemaal,

Vandaag eens wat anders dan een kaartje. Ik heb namelijk een kerstrozet gemaakt.
Niet moeilijk om te maken maar je moet er wel even voor gaan zitten.


De rozet zelf heb ik op de volgende manier gemaakt 
met stansjes van blauwe tag 6002/0539.


Stans 14 keer de tag.
Ril op alle tags drie lijnen zoals op de foto.
Doe dat door een liniaal langs de lijn te leggen en daar een prikpen langs te halen.


Vouw van alle lijnen een bergvouw zoals op de foto.



Plak vervolgens alle 14 stansjes op het weggevouwen gedeelte aan elkaar zodat er een rozet ontstaat.

Verder heb ik de rozet versiert met witte hoekstansjes van stansenset 6002/0639 tussen de tags in.
Op de bergvouwen heb ik het kleinste sterretje geplakt van One of a Kind set 6002/0583.


Het groene gedeelte in het midden heb ik gemaakt papier uit stansbloc 6011/0382.
Daar heb ik vier stansjes van gemaakt met hoekstans 6002/0552.



De sierlijke witte stans komt van Winter Wishes Doily 6002/0536.


Het plaatje komt uit knipvellen pakket Holiday Greetings 6013/0343.


"Fijne Feestdagen" deze tekst komt van Happy Holidays stans 6002/0924.


Rondom het plaatje zitten nog wat dubbel gemaakte sterren in het rood/wit uit One of a Kind set 6002/0583.


Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Gaaf gedaan Judith en het Kerstfeest spat er van af. Heel feestelijk. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie! Goede uitleg! Leuk om een mal ook op deze manier te gebruiken.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een werk zeg, maar een prachtig resultaat!

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen