zaterdag 4 november 2017

Birthday Gift


Hallo Allemaal,

Het allerleukste cadeau om te geven is toch altijd een zelfgemaakt presentje. 
Daarvoor gebruik ik eigenlijk altijd een stencil van DDD natuurlijk in combinatie met een aantal Noortjes.


Het model dat ik voor dit verjaardagscadeautje heb gebruikt is Dutch Box Art stencil Window.


De bovenrand van het doosjes en de rand van het raampje heb ik versierd met blauwe rand 6002/0260.


Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit paperpack Life is a Journey 6011/0519.


De strik, ook van het designpapier, heb ik gemaakt met banner stans 6002/0386.


De zwarte rozen zijn gemaakt met Floral Flourishes 6002/0771.
De labels daaronder zijn van Crafty Cocktail 6004/0013.


De vlinders komen uit van een Crafty Cocktail nummer 6004/0014.
Ik heb deze alleen gestanst en bewerkt met embossingpoeder.


Ik heb twee soorten takjes gebruikt.
Namelijk Heartleavees 6002/0940 en Vintage Flourishes 6003/0032.



Fijne dag.

Liefs Judith

7 opmerkingen:

  1. Prachtig doosje, Judith. Ik vind de roosjes ook zo mooi erop.
    Prachtig geheel!

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow...dit is prachtig gemaakt Judith en mooie details!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Judith....wat een prachtig kado om te krijgen!!!
    Alles is weer zo mooi afgewerkt een plaatje om te zien!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch Judith. Die bloemen .... geweldig. grt leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend cadeautje!
    De rozen vind ik echt prachtig!
    Zeker leuk om zoiets speciaals te krijgen.
    Fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie chique doosje! Ik ben er helemaal weg van zooo mooi! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel fraai en chique doosje Judith! Is al een cadeautje op zich natuurlijk :)

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen