zaterdag 9 december 2017

Poinsettia's


Hallo Allemaal,

Mijn allerlaatste kerstkaartje voor dit jaar is een feit.
Mijn collectie is compleet en sluit ik af met dit kaartje.


De basis is gemaakt met Dutch Shape Art stencil XL Tag van DDBD.
Het designpapier komt uit 6011/0532 en heb ik bewerkt met een heel dun laagje gesso en achtergrondstempel 6410/0301 met embossingpoeder.


De sierlijke hoek rechtsonder heb ik gemaakt met stans 6002/0633. 
Ik heb hier de kaarsjes vanaf geknipt.



De poinsettia's zijn van foam gemaakt en dat heb ik gedaan met de stansen uit One of a Kind set 6002/0584.



Langs de rand van de bloemen heb ik twee Winter Wishes sterrenranden gedaan.
En daarbovenop in het rood de sterren van One of a Kind set 6002/0583.



Tussen de bloemen zitten hulsblaadjes van Vintage Flourishes 6003/0050.


 En de takjes zijn gemaakt met stans 6002/0940.

Een fijne dag allemaal.

Liefs Judith

4 opmerkingen:

  1. Wow...wat een beauty is dit Judith...prachtig!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie afsluiter! Ziet er prachtig uit.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, echt schitterend Judith! Wat een mooi design en prachtige bloemen! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    ตารางคะแนนพรีเมียร์ลีก

    BeantwoordenVerwijderen