zaterdag 2 juni 2018

SCR@P SKETCH Challenge


Hallo Allemaal,


SCR@P Challenge nummer 6 is al weer van start gegaan en deze keer staan de gave SCR@P stansjes Hexagons 6002/1108 op het programma.


Ik ben ook aan de gang gegaan om aan de hand van de Sketch een LO te maken.
( je kunt deze onderaan vinden)



De maat van mijn LO is 30 x 30 cm en ik heb daarvoor als basis een vel hout papier genomen uit Design papier bloc 6011/0534.


En ik heb daarnaast nog papier gebruikt uit A4 paperbloc Misty Winter 6011/0527.
Het papier heb ik bewerkt met Script stempel 6410/0468.


En bij stoere foto's hoort natuurlijk ook een stoere tekst en deze heb ik gemaakt met One of a Kind Alfabet Labels 6002/1049.
Ik heb hier gewoon het rondje aan de bovenkant vanaf geknipt en de labeltjes gebruikt zonder rondje.
De cijfers van 2018 zijn op dezelfde manier gemaakt alleen dan met stansen set 6002/1083.




Verder heb ik nog aan Noor stansjes gebruikt voor de zwarte border nummer 6002/1099.
Het hart met de ketting is afkomstig van Mixd up stans 6002/0990 en de honingraat van nummer 6002/0979.



Wil je ook meedoen met onze nieuwe SCR@P challenge dan is dit de sketch die je doorvoor mag gaan gebruiken.


foto van Jolanda Bergmans.



We hopen dat jullie de uitdaging aangaan en dat we jullie layout voorbij zullen zien komen in onze Noor! Design Scrap groep.


Heb je geen Facebook dan kun je een foto van je creatie inclusief je naam mailen naar: 

joyce.martens@noortje-design.nl

Veel plezier en we zien graag jullie creaties tegemoet!


Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten