zaterdag 14 juli 2018

Sugar Sweet Lollipop


Hallo Allemaal,

Het model van deze lollipop heb ik al een aantal keer gemaakt en het blijft zo ontzettend leuk om te doen.


Ik heb eerst twee rozetten gemaakt van het mooie Prima Ballerina papier 6011/0560 in twee maten.

Het stokje heb ik gemaakt van vier lange satéprikkers en deze omgewikkeld met roze lint.


De randen van de rozetten heb ik versiert met Vintage Border 6002/0986.


Onder het plaatje zit stans 6002/0971 deze heb verder versiert met blauw hoekje 6002/0552.


Aan de onderkant van de rozet, aan het stokje vastgemaakt, zitten twee Vintage Flourishes Tassels 6003/0089.



En een aantal labels van Little Happiness stans 6002/1100.
De schattige hartjes bij het plaatje komen ook van deze stans.


De bloemen zijn gemaakt met de stansjes uit set 6002/1082 en de takjes komen van Vintage Border 6002/0939.




Een fijne dag allemaal,

Liefs Judith

6 opmerkingen:

  1. Prachtig gedaan hoor...ik heb er ook pas een geplaatst voor mn kleindochter, zo leuk om te doen! Mooie details en heel mooi papier heb je gebruikt!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een juweeltje is het geworden Judith, zo sierlijk met al die prachtige stansen! Je bent nog ontzettend actief bezig, ik zit al een beetje in de zomer stand hoor, al heb ik pas over ruim een maand vakantie.
    Zonnige zomer groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige lollipop Judith. Dit is smullen met de ogen. Mooi zoals je met alle materialen tot dit plaatje bent gekomen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In 1 woord.... Schitterend!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal geweldig, schitterend gemaakt en prachtig om te zien~!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk gedaan! Prachtig resultaat!

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen