donderdag 15 november 2018

Bloghop Release November Noor! Design


Hallo Allemaal,

Hoe gaaf is dat nieuwe Nederlandse tekst stempels! En ze hebben de leuke prijs van 3,50 per stuk dus daar zijn we erg trots op. Daarnaast komt er ook weer een toffe set designpapier met bijpassende plaatjes en labels.

Geen automatische alt-tekst beschikbaar.


Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Je start met hoppen bij het blog van Judith.



Dit is mijn kaartje geworden.



Van de nieuwe producten heb ik gebruikt:
Het labelvellenpakket 6011/0413, het bijpassende papier 6011/0595, stempel 6410/0470 en de prachtige parelrand 6002/1177.


Verder heb ik langs de randen borderstans 6002/1142 zitten.
Over het plaatje heen zitten op twee hoeken een stans uit set 6002/1199.


Het label met de schattige hippo heb ik gestanst met een labelstans uit set 6002/1175.
Bovenop het label met de stempeltekst zit een hoekje uit blauwe set 6002/0933.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
Hop van 15 t/m 17 november langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.

Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Je mag nu door hoppen naar: Monique




16 opmerkingen:

  1. Dit is echt wel helemaal mijn ding, dierenkaartjes altijd zo leuk. Echt super gave kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. superleuke kaart, en hele leuke tekstjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat happy hippo ๐Ÿ˜
    Super schattig

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nederlandse tekststempels zijn dit. Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt hoor. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Judith!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Judith....zo leuk dat er een label uit komt piepen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat is hij gaaf!! Ontzettend mooi gedaan! Ik vind dat schaduw effect met die randmal ook heel erg mooi!! Top kaartje!! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het nieuwe designpapier en de labelvellen At the Zoo echt onwijs gaaf. Wat een super mooi kaart๐Ÿ˜๐Ÿ˜ is het geworden. Groetjes Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WaT een leuke kaart. Onwijs leuke serie papier met teksten en afbeeldingen. Die komt op mijn lijstje. Helaas mag ik dit jaar niks meer kopen๐Ÿ™ˆ
    Groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen