donderdag 15 augustus 2019

Bloghop Noor! Design


Hallo Allemaal,

Na leuke kerst artikelen zijn we nu toe aan iets anders. Zoals nieuwe bloemen, borders en Mon Ami Lama Merry. Er is ook een nieuwe vrolijke set SCR@P papier.


De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 

Dit is mijn creatie geworden. 


De nieuwe artikelen van deze maand die ik voor mijn creatie heb gebruikt zijn:
Scr@ppapier 6011/0629
Vintage border 6002/1284
Blauwe stansen set 6002/1374
en bloemenset 6002/1314.


Verder heb ik aan Noor! artikelen gebruikt, Happy Birthday stans van blauwe set 6002/0922.


Het groene takje komt van Vintage Flourishes 6003/0093.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
Hop van 15 t/m 17 augustus langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.

Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! 
Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Je mag nu door hoppen naar: Monique


Liefs Judith


29 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart, die kleuren ook, super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart, mooie kleuren bjj elkaar, en wauw, die stansen .....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooie kaart met de nieuwe stansen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De jleuren die je gebruikt hebt paasen mooi bij elkaar. Zijn ook wel een beetje mijn kleuren. Verder leuke mallen gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige freubelspulletjes, je hebt er een schitterende kaart meegemaakt Judith....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige creatie ik hou er wel van pasteltinten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is het geworden! Die bloemen zijn helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! De bloemen zijn geweldig!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterend Judith zoals we van je gewend zijn . Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW wat een mooie kaart en wat een gave nieuwe spulletjes weer. Ben benieuwd naar de rest....ik hop gauw verder

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schitterende kaart Judith.
    Hele mooie details .En zo mooi papier , wat je hebt gebruikt.
    Super gedaan, met de nieuwe spulletjes .
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow wat een mooie kaart Judth! En er zijn hele mooie materialen uitgekomen...nu nog n blikje tijd hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige mallen en het kaartje hiermee is werkelijk een beauty. Super mooi gedaan Judith. De mallen mogen op mijn verlanglijstje 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je een mooie elegante kaart met de nieuwe mallen gemaakt. Vooral de bloemen en de vintage border vind ik prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige chique kaart met heel mooi papier en prachtige stansen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooi gemaakt en de nieuwe border is erg leuk.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw wat een kei gave kaart is het geworden zeg!
    En die blauwe stanzen... i love it!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige collectie is er weer uit. De kaart is echt super mooi die je hebt gemaakt, ik hou zo van die mooie zachte tintjes. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart. En de nieuwe artikelen zijn zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt er weer iets moois van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  21. het is een mooie kaart geworden wat een verschillende ideeën komen voort uit zo'n set

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kaart met mooie kleuren. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldig! Super leuk hoe je de nieuwe artikelen verwerkt hebt tot een prachtige kaart.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat super al die mooie details.
    Zo fijn om te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. k wil mijn prachtige getuigenis delen over hoe ik mijn man van mijn leven terug heb gekregen, ik wil de mensen in de wereld vertellen dat er online een echte spell caster is en krachtig en oprecht is, zijn naam is Baba Wale Wiseman, hij hielp Ik heb onlangs mijn relatie herenigd met mijn man die me gedumpt heeft. Toen ik contact opnam met Wiseman, heeft hij een liefdesbetovering voor me uitgesproken en mijn man die zei dat hij niets meer met me te maken had, belde me en begon me te smeken. Voor iedereen die dit artikel leest en hulp nodig heeft, kan Wiseman ook alle soorten hulp bieden, zoals hereniging van huwelijk en relatie, genezing van alle soorten ziekten, rechtszaken, zwangerschapsspreuk, we zijn nu erg blij met onszelf. Wiseman laat hem beseffen hoeveel we van elkaar houden en elkaar nodig hebben. Deze man is echt en goed. Hij kan je ook helpen je gebroken relatie op te lossen. Ik had mijn man terug! Het was als een wonder! Geen huwelijkstherapie en we doen het heel goed in ons liefdesleven. Neem contact op met deze geweldige man als je een probleem hebt met een duurzame oplossing
    via e-mail: babaidadawiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348136951551

    BeantwoordenVerwijderen
  26. توجد الكثير من افضل مراكز شفط الدهون بالليزر في مصر تحقق عملية شفط الدهون بالليزر تأثيرها عن طريق تسليط نبضات الليزر على مناطق تمركز الدهون توفر مراكز شفط الدهون بالليزر في القاهرة مجموعة من أحدث الأجهزة والتقنيات الطبية لعام 2019 لضمان تحقيق أفضل النتائج، أبرزها:

    BeantwoordenVerwijderen