donderdag 19 september 2019

Bloghop Noor! Design


Hallo Allemaal,

Klik HIER om naar het beginpunt van de bloghop te gaan.

We gaan weer hoppen bij Noor! Design.  
Kijk eens wat er weer een prachtige collectie is uitgekomen.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.


De handjes van onze Noor meisjes jeukten natuurlijk weer om hier mee aan de slag te gaan. 

Ik heb weer een 3D kerstbal gemaakt. 


De nieuwe artikelen van deze maand die ik voor mijn creatie heb gebruikt zijn:
Designpapier 6011/0626 en labelvellenset 6011/0418
Blauwe border 6002/1383 en 
blauwe doilystansen 6002/1384.
en dan nog roll up bloemenstans 6002/1337.


Verder heb ik aan Noor! artikelen gebruikt:


De sterren van One of a Kindset 6002/0583.


Misletoe takje 6003/0094.


Poinsettia's 6002/1048


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
Hop van 19 t/m 21 september langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.

Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! 
Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Je mag nu door hoppen naar: Monique


Liefs Judith



18 opmerkingen:

  1. Prachtig deze kerstbal en de nieuwe doily mal komt er heel goed op uit! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pracht ,en wat een leuk idee om er een kerstbal van te maken .Mooi papier hier voor gebruikt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf gedaan zeg, je hebt mij weer op een idee gebracht. En die kleuren springen er gewoon van af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf,leuk idee om zo een kerstkaart te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die blijft super gaaf die kerstbal, zeker ook weer in dit mooie rood.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en in rood mijn favoriete kleur.het randje aan de zijkant staat ook mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave kerstkaart in dit kerstrood papier....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf kaartje.
    Mooie rode tinten.
    Prachtig gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk hoe je deze kerstbal hebt opgebouwd.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie!Leuk hoe je die kerstbal opgebouwd hebt! Er is ook heel veel te zien ... allemaal leuke dingen en details.Ik vind dit super knap gedaan!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat gaaf zeg. De nieuwe Noor!Design collectie is ook weer super gaaf. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze kerstbal is te gek ook in het mooie kerstrood.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuk idee!!! Ontzettend mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Judith, ondertussen ken ik jou al iets beter door de kaarten die ik zie vorbijkomen , door de jaren heen, hihi
    Wauw, wat een mooie 3d kerstbal
    en super mooi versierd, ja die zou wel in mijn kerstboom mogen hangen hoor, dus dwz , staat op mijn tot do list
    groetjes
    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Judith wat een prachtige kerstdag kaart zeg, prachtige stansen heb je gebruikt
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Toch weer net wat specialer zo'n 3D kerstbal, ook zo fris van kleur en leuk aangekleed.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, prachtig! Wat e3n bijzonder model en prachtig in die rode kleur.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen