vrijdag 17 december 2021

Challenge december Margareta Paper Design


Hallo Allemaal

Voor de allereerste uitdaging voor Margaret Paper Design heb ik de keuze gemaakt
om de twee tegenoverliggende bladeren sisal en overtrekpapier te gebruiken. 



En omdat ik twee tegenoverliggende woorden heb gebruikt moest ik mijn creatie in honingkleur maken. Echt een grote uitdaging voor mij want normaal gesproken zou ik niet voor deze kleur
kiezen. 


Gelukkig zit er een prachtig vel in deze kleur in het papierblok "Breeze Of Dreams" Dus deze heb ik dan ook gebruikt voor de uitdaging van deze maand. 


Ik heb er dit doosje van gemaakt. 


Doe je ook mee door je creatie te plaatsen op FB in album "Margaretka"
in de groep Margaret MyCRAFTime & YOU. Daar vind je ook de uitleg en de regels.


Heel veel succes!!!

Liefs Judith



Geen opmerkingen:

Een reactie posten