donderdag 1 december 2016

Nieuwe challenge bij AnMaCreatief


Hallo Allemaal,

December is weer van start dus we hebben weer een nieuwe challenge bij AnMaCreatief. 
En dit keer is het wel een hele makkelijke want alles mag.



Zeg nou zelf, als je van borduren houdt dan kun je het toch niet laten om met blauwe mal 6002/0540 aan de slag te gaan. Hij vraagt er gewoon om. 
Ik ben er even voor gaan zitten en ben zelf erg blij met het eindresultaat.



Ik heb de kaart zo gemaakt dat je door de mal heen kunt kijken.
In het midden zit Ovale Frame van DoveCraft. Daar boven op een houten vlinder met groene dewdrops.


Om de randen van de mal heen zit randmal 6002/0357. 
Bloemenrand 6002/0315 heb ik in twee kleuren opgewerkt.



"On Your Special Day", een stempel uit set 6410/0338 in combinatie met banner stans 6002/0386.


De roze rozen zijn gemaakt met roll up roses stans 6002/0472 en de paarse asters zijn gemaakt met stans 6002/0385.
En de groene takjes zijn van Vintage Flourishes 6003/0061.


Deze Creatable LR0270 is de prijs van deze maand.

Veel succes 
Fijne dag allemaal.
Liefs Judith

1 opmerking:

  1. wat een ontzettend mooi kaartje, maar dat wist je natuurlijk al en ik ben de gelukkige ontvanger - dus nu staat hij mooi bij mij te pronken. Nogmaals dank je wel en dikke xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen