zaterdag 3 december 2016

Noor! Design Scrapbook Challenge


Hallo Allemaal,

Wisten jullie ook dat Noor! Design een eigen scrapbook pagina op Facebook heeft.
En daar is deze maand een challenge. 
Het thema voor deze challenge is: Scrap je eigen babyfoto.
Dus ik ben gelijk de zolder op gedoken om op zoek te gaan naar mijn babyalbum.
En ik kon niet wachten om met dit fotootje aan de gang te gaan, want dit is toch echt wel mijn lievelingsbabyfoto.


Ik heb eerst stroken gesneden van het wit kleurige houtpapier uit paperbloc 6011/0396, precies op de zwarte lijnen. Daarna heb ik de stroken met een distresser bewerkt en deze vervolgens op en 30 bij 30  vel cardstock geplakt.


Het overige designpapier komt allemaal uit stansblok Baby 6011/0384, waar natuurlijk ook de labels en de bingokaart uit komt.


Tussen de stroken zitten een aantal randstansen van blauwe mal 6002/0260.


Ook heb ik weer de leuke grasrand (6002/0641) gebruikt.
De twee sierlijke malletjes boven de foto komen uit mallen set 6002/0639.


Drie verschillende bloemen zitten er op deze layout. De witte bloemen zijn gemaakt met Crafty Cocktail 6004/0005 de roze rozen met roll up roses 6002/0472.
En de kleine roze bloementjes zijn gemaakt met het kleinste bladerenstansje van 6002/0453.


De kleine witte blaadjes zijn van One of A Kind set 6002/0503.

Vind je het ook leuk om eens je eigen babyfoto te scrappen doe dan ook gezellig mee.

Alle info kun je vinden op Facebookpagina Noor! Design Scrapbooking.

Liefs Judith


3 opmerkingen:

  1. Ik blijf het jammer vinden dat Noor design zo facebook gericht is! Het is een leuke Challenge Judith en jouw Scrap book pagina is weer zeer mooi!!! En jij bent de mooiste bloemenmaakster die ik ken! Fijn weekend verder!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige scrapbook pagina heb je gemaakt met die lieve foto.
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen