zondag 1 mei 2011

Hallo Dames, het heeft weer eens even geduurd maar ja soms hebt je wel eens van die periodes dat je gewoon wel eens even geen zin hebt om te freubelen. Iets wat jullie ongetwijfeld wel zullen herkennen .

Maar toch na een tijdje begint het weer te kriebelen en dan is er weer geen houden aan.
Dus hier is weer een nieuwe vintagekaart.



Het gebruikte papier is weer van Prima Marketing, Sparkeling Spring Collection en van inpakpapier van Magnolia.



Verder heb ik gebruikt Creatable LR116 en Spellbinders Nestabilities ovaal.



Verder wat oude knoppen, kant en ZVA Creative zelfklevende parel swirls en wat natuurlijk niet mag ontbreken zijn de papieren roosjes.

En dan ga ik nu maar weer eens bekijken wat jullie zoal de laatste tijd hebben uitgespookt, want dat wordt ook wel weer eens even tijd.

Groetjes Judith 






12 opmerkingen:

  1. Kan weer niet anders zeggen dan; Prachtig!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig!! wat een prachtige kaart Judith!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooie vintage kaart! Prachtig papier en super details!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Judith,
    Wat een prachtig kaartje is dit.
    Heel mooi van kleur.
    Groetjes Noriko van www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een prachtige kaart geworden.
    En dat ff niet freubelen, herken ik wel.

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende creatie weer Judith!! Heerlijk romantisch :-)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind je kaartje geweldig mooi Judith. Schitterend dat vintage he?

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Judith,
    Ik ben blij weer iets van je te zien, want het is en blijft GENIETEN iedere keer weer als jij weer met zo'n SCHITTERENDE kaart op de proppen komt....HEERLIJK.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. LOVE this card & i love the cameo type photo too, just beautiful x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje! Mooie details en herken wat je schrijft hoor maar het is het wachten waard!

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Judith,

    Ik heb ook net jou blog even bekeken en wauw jij maakt ook mooie dingen! Dus ben ook bij jou volger geworden en zal je blog even bij mijn favoriete blogs zetten.

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Via via kwam ik op je blog en wat een prachtig kaartje zie ik meteen! Mooie kleuren en vintage stijltje. Leuk, zoveel details!

    BeantwoordenVerwijderen