woensdag 23 mei 2012

SWINGCARD

Ik wil jullie een "swingcard" laten zien.
Bij Crealies loopt er deze maand een challenge voor het maken van een swingcard.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en Wilma was zo lief om hier even uitleg over te geven.
Het patroon voor de kaart kan je ook op haar blog vinden.

Van voor:

en van achter:

Ik vind het echt een grappig model, want je kan de kaart alle kanten
op vouwen en dan past hij gelukkig ook nog in een enveloppe(is wel handig voor een kaart toch?)

                               


Met deze kaart wil ik meedoen met de swingcard challenge bij Crealies.


Ik heb gebruikt de creative borders stans nummer 9 en de In Shape mal nummer 1.


Je kunt nog insturen tot 31 mei.


Groetjes en geniet van het prachtige weer,
Judith



14 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaartje echt super leuk! Prachtig papier en het model is ook heel mooi, heb het zelf ook nog nooit geprobeerd maar als ik jou kaartje zie zou ik dadelijk willen starten.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Judith,
    Wat LEUKKKKKK.....ik wist wel dat het je zou lukken ☺☺☺. Leuk model hè? Je hebt een PRACHTIGE swingkaart gemaakt.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge bij Crealies.
    Liefs Wilma.....ook namens het Crealiesteam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterend kaartje geweldig leuk model prachtige kleuren
    liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een pracht Judith.
    Echt schitterend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Judith.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,je kaart is heel erg mooi gemaakt. en swingen doet het meid. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Judith,ik vind het een romantische schitterende swingkaart en wens je veel succes met de challenge.(hoewel ik denk dat ik de anderen succes moet wensen want het is een plaatje,hihi)groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Judith

    Wat een schitterende swingkaart, hij is heel romantisch echt een stijl die ik supermooi vind, en een heel leuk model want je ziet aan alle kanten wat.
    Succes met de challenge, voor mij heb je al gewonnen hoor.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een leuke kaart. Zo mooi om van twee kanten te bekijken. Leuk modellejte ook, ik ga ook maar eens op het blog van Wilma kijken.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een geweldig mooie kaart en super afwerking. Kan niet kiezen welke kant ik nu eigenlijk het mooiste vind, maar goed dus dat hij kan draaien hihihihi.

    Liefs Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Judith,

    Van Harte met het behalen van de tweede prijs!
    Je hebt het dik verdiend hoor!
    Groetjes,
    Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met het winnen van de challenge!! Leuk dat je hebt meegedaan! Je kaartje is dan ook heel mooi geworden!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen