zondag 8 september 2013

MDF-Boekje Four Seasons - Winter


Winter



Het is vandaag tijd voor Winter het derde deel van het


Het scrappapier dat ik heb gebruikt is van Maja Design. Ik heb dit bewerkt met een kunststof embossingstencil van Joy met ijskristallen. Dit heb ik gewoon gedaan met witte structuurverf. 

Dit is het linkertabblad.





De materialen van dit tabblad:




En dan gaan we naar het rechter tabblad.








En ik hoef het jullie vast niet te vertellen maar morgen komt natuurlijk het laatste seizoen aan de beurt: Spring.



Dus ik zou zeggen tot morgen.



Groetjes Judith


7 opmerkingen:

  1. OOOO Wat een juweeltje is dit toch weer zeg, wat een genot om naar te kijken. Je kunt wel zien dat je hier echt over nagedacht hebt en er veel aandacht aan besteed hebt, het resultaat is schitterend!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Judit wat is dit mooi en lief geworden.
    Alles is heel mooi in balance. Groetjes Anneke.
    www.annekescardart.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kleuren en mooie details, ziet er
    weer toppie uit ☺

    Fijne en gezellige (knutsel)zondag nog ☺
    Lieve groetjes Erica xox ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel erg mooi heb je dit gedaan

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is er weer veel te zien! Schitterend alles zo bij elkaar en in de kleur. Super hoe je dat trouwens heb gedaan met die embossing-stencil. Jij verwerkt toch ook veel technieken in een kaart, super vind ik dat!!!

    Morgen kom ik zeker terug ;-)

    Liefs Lotte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Judith,
    Ik heb alles weer heel goed bekeken hoor, ook je herfst pagina's van gisteren. Het is echt super geweldig!! Zo mooi alles weer bij elkaar en prachtig kant, mallen en afbeeldingen, ik kijk al uit naar de laatste pagina's morgen!!! Tot nu toe is het schitterend, om zo veel moois te zien, echt volop genieten bij je,
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Judith,

    Deze is toch ook weer prachtig met die sterren en die mooie blauwe kleur.Prachtig

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen