maandag 8 september 2014

Tweede Canvas


Zoals ik jullie had beloofd is hier het tweede canvas die ik voor mijn dochter heb gemaakt. 
Het tweede canvas is met een foto van het hondje dat mijn ouders hadden. 
En waar Kristel dol op was.






Omdat het canvas eigenlijk allemaal dezelfde decoratie heeft als de eerste zet ik de producten even voor jullie op een rijtje.

- Dutch Mask Art stencil chickenwire 
- Joy stans nummer 6002/0156
- witte blaadjes zijn van MD nummer LR0162
- de nummers 6003/0029 en 6003/0032 van Joy






Fijne dag allemaal.

Groetjes Judith

9 opmerkingen:

  1. Wow, fantastisch, wat is dit ontzettend mooi gemaakt, het hondje is echt een blikvanger ook. Je hebt dit echt schitterend gemaakt, zoveel mooie details, je kunt zien dat je er echt aandacht aan besteed hebt. Volgens mij zag ik je via bloglovin wel met een afbeelding, hier dus niet maar misschien was je net aan je blog bezig.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een geweldig mooie canvas en zeker als er zo leuke knuffel op staat
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig weer Judith! en wat passen ze allebei mooi bij elkaar!!
    Wat zal ze daar enorm blij mee zijn....complimenten voor de 2 canvassen!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi Judith. Mooie zachte kleuren en toch zo sprekend. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hier ben ik weer, Ik zag spelfouten in mijn reactie dus maar even gauw opnieuw gedaan. haha.
    Wauw wat een schitterende canvas. Net zoals de canvas hieronder met de kat erop. Allebei prachtig gemaakt in een mooie kleur, mooi papier en super details. Wat zal je dochter hier bij mee zijn. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dit prachtig gemaakt,
    echt onwijs mooi en gaaf ☺
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Via AnMacreatief kwam ik op je blog terecht.
    Wat een leuke kaart heel mooi.

    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zal dit mooi bij elkaar staan/hangen op haar kamertje! Echt prachtig gemaakt en zo persoonlijk. Het zal vast heel veel voor haar betekenen dat ze haar favoriete diertjes op zo'n mooi canvas bij haar heeft speciaal voor haar gemaakt. SUPER! Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen