maandag 22 december 2014

En nog een engeltje


Ja ik zit dit jaar volop in de engeltjes. Dit is mijn laatste kaart met een engeltje erop voor dit jaar.


Eerst heb ik een stuk dubbel gevouwen kraftkarton genomen en deze golvend uitgeknipt. Daarna 4 keer de randstans nummer 6002-0260 van Joy gestanst en deze tussen een stuk blauw cardstock en het kraftkarton gedaan.


De stans die over het plaatje heen zit is gestanst van ribbelkarton en dat is gedaan met Creatable LR0299. De blauwe rand is gestanst met nummer 6002-0357 van Joy. En nog net onder het plaatje uit stekend zien jullie Joy stans nummer 6002-0304.


En dan de mooie grote witte bloemen. Die zijn van Scrapberry's en deze zijn sinds kort verkrijgbaar bij AnMaCreatief. Zelf vind ik ze prachtig en ze zijn in verschillende kleuren verkrijgbaar. Onder de bloemen zitten bladeren gemaakt van Foam Silk Clay samen met de Makin`s Push Molds-Leaves. Rechts boven het plaatje zitten nog een hoekje ook gemaakt met de Foam Silk Clay.  Verder heb ik nog twee filigraan sneeuwvlokken gebruikt die ik met verf heb bewerkt. En links in de bovenhoek zit een blauw kwastje van MD.

Fijne dag allemaal.
Groetjes Judith

9 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer heel erg mooi Judith! Het is altijd zo genieten op je blog!
    Ik wil je meteen even hele gezellige kerstdagen wensen en een spetterend Nieuwjaar!
    Tot volgend jaar en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart. Mooie bloemen en mooi afgewerkt.
    Groetjes,Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend zeg!
    Wat een heerlijke combinatie....en de engeltjes blijven prachtig hoor!
    Geen kaart is wat dat betreft hetzelfde!
    Fijn feestdagen en een goede jaarwisseling gewenst!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje. Judith. En dat zo op het bijna sluiten van de brievenbus. Maar altijd goed voor volgend jaar nietwaar? gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi lieverd, wat een prachtig kaartje weer. Eindelijk weer even tijd om een paar minuutjes te bloggen. Je kerstboomkaartje hieronder is ook al weer zo prachtig uitgedacht en uit gewerkt. Fijne kerstdagen en alle goeds voor 2015. Helen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtige vintage kaart en opbouw en alles past zo mooi samen.
    ook het gebruik van de mallen vind ik super.
    en helemaal mijn stijl ha,ha.
    groetjes van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Judith

    Ik heb al vaak geprobeerd om jou en Adriana een berichtje te sturen, maar werd gehinderd door een soort robot. Nu ben ik in Olst en Anne-Marije heeft me geholpen, dus nu moet het lukken. Ik heb genoten van al je mooie Kerstkaarten , kan je nu geen goed Kerstfeest meer wensen, maar wel een heel gelukkig 2015!

    Liefs van Granny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend kaartje Judith....leuk om samen in het AnMaCreatief team te zitten...gezellige jaarwisseling en een gelukkig en creatief 2015!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! wat passen die bladeren geweldig goed bij de bloemen!
    Liefs Adriana

    BeantwoordenVerwijderen