zaterdag 18 juni 2016

Lovely envelope


Hallo Allemaal,

Deze twee zijn voor elkaar gemaakt. Dan heb ik het over de Dutch Doobadoo Scallop Envelope en cutting & embossing stans 6002/0562.
Ik heb de enveloppe expres simpel gehouden omdat ik vind dat de mooie rand alle aandacht verdiend.



Het groene designpapier komt uit paperbloc Budding Spring, 6011/0314.
Deze keer heb ik de stikrandjes eens in een groene tint geborduurd.


Op de de hoeken zit hoekstans 6002/0564.

 


Om de enveloppe een extra sierlijk uiterlijk te geven heb ik ik rondom een rand gemaakt met Vintage Border 6002/0366.



Heel simpel om te maken maar met een mooi resultaat.

Liefs Judith

6 opmerkingen:

  1. Een super mooie, chique envelop. Mooie mallen heb je hiervoor ook gebruikt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een chique envelop erg mooi.
    GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is al gezegd Judith, wat een chique uitstraling door de mooie stansen!
    En.....mooie gestikte randjes, wat weer een nette afwerking!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige enveloppe, door de gebruikte mallen ook nog eens heel erg sjiek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superbe carte !
    elle m'inspire beaucoup, car tu as eu une très belle idée de création!
    bravo Judith
    

    BeantwoordenVerwijderen