zaterdag 1 oktober 2016

Halloween


Doe jullie ook mee met de nieuwe challenge bij AnMaCreatief?
Het thema van deze maand is 

HERFST

Ik heb dit keer een Halloween kaartje gemaakt.


Ik heb van de spinnenwebstans van Joy een heel spinnenweb gemaakt.


Van de One of a Kind set Autumn heb ik gebruikt, de boom, de pompoenen en de wolken.
Het hekje is van Joy nummer 6002/0372. Deze heb ik bewerkt met embossingpoeder in de kleur Copper.
Voor het hekje zit een zwarte kat.


De herfstbladeren zijn van klimop 6002/0456 van Joy.
Deze heb ik bewerkt met Crimson Red van Versafine.


En wat is een Halloweenkaart zonder spin?
Ik het kruis op de rug met witte acrylverf geaccentueerd.

Veel succes met de challenge.
En jullie willen vast weten wat er te winnen valt.
Dat is Craftable CR1342 Puzzel.


Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten