zaterdag 9 september 2017

Noor! Design Sketch Challenge September


Hallo Allemaal,

Ik ben aan de gang gegaan met de sketch challenge voor de maand september.
Iedere maand staat er weer een nieuwe sketch bovenaan de homepage van het Noor! Design blog.
Hierbij staat altijd een Noor! Design stans centraal en deze moet dus ook op de kaart zijn verwerkt.
Meer informatie kun je hier vinden.


De stans die deze maand centraal staat is 6002/0929.


De basis van deze kaart is gemaakt met DDBD stencil Shape Art Star.
Ik heb de ster een extra sierlijk uiterlijk gegeven door op alle punten 
blauwe hoekstans 6002/0792 te plaatsen.



Zoals ik al zei staat blauwe stans 6002/0929 centraal op deze kaart en daarop heb ik een plaatje verwerkt uit knipvellenpakket 6013/0343.
Onder de stans heb ik nog, in het roze, Winter Wishes Doily 6002/0536 geplaatst.


Het designpapier dat ik heb gebruikt komt uit paperbloc 6011/0516.


De vlaggentjes met de tekst XMAS zijn gemaakt met One of A Kind banner set 6002/0799.
Boven het plaatje zitten de kerstklokken van Happy Holiday stans 6002/0935.
En de schattige slee van stans 6002/0925 mocht natuurlijk ook niet ontbreken.



De poinsettia's komen uit One of A Kind set 6002/0584.
De witte blaadjes zijn gemaakt met Vintage Flourishes 6003/0050 en de dennentakjes met stans 6002/0769.


Fijne dag allemaal,

Groetjes Judith


5 opmerkingen:

  1. Wow wat een beauty! Schitterend in die winterse poedertinten en mooi zoals je de sterpunten extra sierlijk hebt gemaakt. De bloementoef is ook prachtig, kortom een geweldige kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een beauty zeg...prachtig! Ook de kleuren zijn schitterend...super!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Judith,
    Als er schaatsen op zo'n schitterende kaart staan dan geniet ik volop van een kaart!!! Wat heb je alles prachtig bij elkaar gevoegd en is in deze kleuren helemaal geweldig!!! Heel fijn weekend!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. schitterende creatie, wat mooi, ik hoop zoiets ook ooit te kunnen creƫren, dank je wel om het te delen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart in mooie zachte kleuren.

    xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen