donderdag 16 mei 2019

Bloghop Noor! Design


Hallo Allemaal,

Zijn jullie weer klaar voor een nieuwe TE gekke collectie van Noor! Design. De Noor! meisjes konden niet wachten om met deze collectie aan de slag te gaan. Ze hebben de mooiste voorbeelden voor jullie gemaakt.

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon


Geen fotobeschrijving beschikbaar.



 De Noor meisjes zijn voor jullie alweer aan de slag gegaan met deze nieuwe spulletjes. Stuk voor stuk laten ze een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie hier heel veel leuke mogelijkheden mee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Dit is mijn creatie geworden. Ik heb een fleshanger met pocket gemaakt.


De nieuwe Noortjes die ik heb gebruikt zijn:
Paperblock 6011/0614, randstans 6002/1318 en Little Happiness stans 6002/1317.


Het model van de hanger heb ik gemaakt met DDD Enveloppe Art stencil.


De randen heb ik versiert met swirlstans 6002/1200.


De tekststans Happy Bday heb ik verwerkt op een tag.


Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
Hop van 16 t/m 18 mei langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! Design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.

Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 

Heel veel plezier!

Je mag nu door hoppen naar: Monique


Liefs Judith




16 opmerkingen:

  1. Zo is een fles kado geven dubbel zo leuk! Wat een toffe mannelijke flessenhanger! Die border en tekstmal komen zeker op mijn verlanglijstje!
    Echt tof gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal geweldig, vind deze mannenlijn fantastisch! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt zo is het toch een feestje om te geven.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een echte mannelijke fleshanger.
    True gentleman is ook een geweldige mannenlijn.
    Leuk om zo een fles cadeau te geven.
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk iets voor de mannen.vind ik altijd lastig,al de verschillende blauw tinten vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke lijn de true gentlemen. Altijd moeilijk om iets voor mannen te maken. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke lijn de true gentlemen. Altijd moeilijk om iets voor mannen te maken. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gaaf idee de flessenhanger....zeker met vaderdag in het verschiet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk die flessen hanger zo! Goede inspiratie omdat ik mannen kaarten altijd lastig vindt.

    Met vriendelijke groet,

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk zo!n flessenhanger erg leuk samengesteld met al deze prachtige materialen. Zo geef je een flesje leuk weg. Ik hop snel verder ben benieuwd Nasr de volgende creatie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke flessenhanger!Een echt feestje als je zoiets kado krijgt!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stoere hanger, daar zal de jarige blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gave hangtag is dit geworden. Nu is het True Gentlemen designpapier ook wel heel erg leuk hé. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo leuk, lijkt me heerlijk om te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou wat een leukerd Judith! Echt superleuk om zo een flesje wijn te mogen ontvangen! En wat een gave lijn voor mannen...Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen