zaterdag 8 februari 2020

Capture this moment!!!


Hallo Allemaal,

Ik ben helemaal verliefd op de chipboard elementen van Scrapiniec.


Voor deze tag heb ik van dit merk het frame onder de klok en de twee sierlijke hoekjes gebruikt.


Op het frame zit de klok van knipvel Yesterday nr. 25 van LemonCraft.


Ik heb verder nog diverse onderdelen van dit knipvel gebruikt waaronder de grijze vlindertjes en de rozen.


De kleine stukjes border komen van stans 6002/1285 van Noor! Design.


Ook de ornamentjes aan de onder en bovenkant van de klok komen van dit vel.


LemonCraft heeft heel veel leuke knipvellen met allemaal vlinders erop in allerlei kleuren.
Dus je kunt altijd wel een bijpassende vlinder vinden voor op je creaties.
De roze vlinders komen van knipvel Vintage time nummer 32.

Fijne dag allemaal.

Liefs Judith

3 opmerkingen:

  1. Ik vind het echt prachtig wat je maakt. Deze tag is daar ook weer een voorbeeld van. Die Scrapiniec chip-board elementen vind ik ook prachtig maar heb nog niet een goed adres gevonden waar je ze kunt kopen.
    De kleuren die je hebt gebruikt op deze tag vind ik heel erg mooi.
    Mag ik vragen hoe groot de tag is? Gebruik je hem als kaart of als object? Hij lijkt me nl. nogal groot maar dat kan geichtsbedrog zijn.
    Heel mooi ook zoals je uitgeknipte bloemen combineert met kanten bloemen en de gewone bloemetjes.
    Ik volg je al een hele tijd en ben echt fan!
    Overigens leuke nieuwe profielfoto.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ank bedankt voor alle complimenten.
      Het chipboard van Scrapiniec is te koop bij Scrap-Unlimited. Zie de link hieronder.
      https://www.scrap-unlimited.nl/c-4820768/scrapiniec/
      De maat van de tag is 27 x 13,5 cm.
      Groetjes Judith

      Verwijderen
    2. Dankjewel voor je antwoorden!

      groetjes van Ank

      Verwijderen