dinsdag 11 februari 2020

Dreamer!!!


Hallo Allemaal,

Normaal gesproken gebruik je een canvas aan de voorkant voor een layout.
Maar ik dacht dat het misschien wel een leuk idee was om eens een layout aan de achterkant te maken. 
Op deze manier krijg je er een mooie lijst omheen.



Al het papier dat ik hiervoor heb gebruikt komt van papierset Rosalie 30,5 x 30,5 van 13@rts.
De mooie rozen heb ik ook geknipt uit een vel van deze set.


Het basisvel komt ook uit deze set en heb ik bewerkt met een maskstencil en embossingpoeder.


En wat vinden jullie van de dromenvanger, prachtig he?
Deze is van LaseroweLove en is van Chipboard gemaakt.
Dus makkelijk te bewerken met verf en inkt in je eigen kleur.
Onder de chipboard veren zitten echte veren voor een extra leuk effect.


En om de layout een echte mooie lijst te geven heb ik deze nog een extra versiert met de ornamenten van een Stamperia mold in combinatie met Darwi klei.


Fijne dag allemaal.

Groetjes Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten